photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

středa 31. července 2013

Sunny Day


To byl, ale krásně sluneční den. Ideální na procházky. Tyto fotky jsem pořídila po návratu z mého krátkého výletu v Německu. Byla jsem v malém městečku zvaném Landshut (Bavorsko) navštívit své příbuzné. Ono to ani moc, tak malé město není, ale co je pro Německo malý u nás v Česku je velký a drahý :D. Před výletem jsem zkoumala jaké bude v Německu počasí a viděla jsem samé mraky. Proto jsem si vzala uzavřenou obuv. Po vystoupení z auta mi bylo takové horko, že to ani nešlo. Hned co jsme si šli odložit věci domů, poté vyrazili na průzkum městem. Všimla jsem si, že Němci používají k přepravě převážně kola. Ti co kola nemají, tak museli pěšky včetně nás. V tom horku to bylo pro moje nohy jako v sauně. Dokud jsem neprošla pár obchodů s obuví. Narazila jsem na spoustu krásných lodiček až po tenisek, ale já chtěla hlavně sandály. Zachránil mě obchod Osko Schuhe, kde měli velice krásnou obuv za atraktivní ceny. Z toho obchodu jsme si nakonec odnesla pár sandálů. Jsem z nich nadšená. Mají zlatou špičku s kamínky a zdobí je zlatá hlava geparda. 
Druhý den jsme jeli do Mnichova, který byl od Landshutu vzdálený asi 70 km. Nejdříve jsme si prohlíželi město a poté navštívili blízké přátele rodiny. Hned co jsme skončili, vrhli jsme se jak jinak na nákupy. Mnichov byl tak velký a já nevěděla kde začít. Všude bylo tolik luxusních obchodů, které si moje peneženka nemohla dovolit. :D Přeci jen jsem si pořídila blůzu ze Zary. Materiál je moc příjemný na dotek a blůza se velice dobře nosí. No konec tlachání zde je zbytek fotek.

Blouse: Zara
Shorts: Orsay
Bag: Mohito
Sandals: Osko-schuhe
Sun glasses: H&M





Žádné komentáře:

Okomentovat