photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

pátek 23. srpna 2013

Czech Hallyu Wave & kpop contest 2013























Do Prahy jsem jela ještě z jednoho důvodu a tím byl Czech Hallyu Wave neboli kpop (korejská populární hudba) sraz. Určitě se vám pod pojmem kpop vybaví Gangnam style. Pokud se nepletu jednalo se o třetí ročník této akce. Já jsem naposledy byla na prvním ročníku. Tentokrát se konal dva dny. Jeden byl přednáškový a druhý den se uskutečnila soutěž finalistů, kteří byli vybráni z předešlých castingů. Jelikož se tato akce srážela s Advíkem rozhodla jsem se, že se půjdu podívat jen na soutěž. Přeci jen nepotřebuji vědět hromady informací o kpop interpretech. To si můžu sama najít na internetu. 
Kpop soutěž odstartovala flasmopem na Václaváku ve 12 hodin. Škoda, že se nepřidalo více lidí. Pak jsme se přesunuli do Národního domu na Vinohradech. Prostory byly vážně moc noblesní. Vstupné stálo 150 Kč. Každý dostal jeden lighstick a hlasovací lístek. Celou akci sponzoroval Samsung a další. Nechyběla též porota, v níž seděl i Marcus Tran. Celkem soutěžilo 16 uchazečů a soutěž odstartovala skupina O.M.G, která vyhrála K-POP World festival 2012 v Korei. Holky jsou vážně dobré, poté co vyhrály kpop contest v ČR, tak je trenéři vycvičovali na finále v Korei. Bomba, že vyhrály i tam. Jediné co bych jim vytkla je zpěv.



Nyní zpátky ke kpop contestu. Prvních pět skupin co vystupovaly, jak to říct mile. Z jejich zpěvu se mi udělala husí kůže a pěkně jsem se otřásala. Kdybych měla brýle, tak by mi asi na místě praskly. Organizátoři dali zpěv i tanec jako povinný. Asi si myslí, že každý dokáže zazpívat vysoké C. Poté přišla bomba za bombou. Moc se mi líbila skupina Six of the kind byly neskutečně sexy. Jediný soutěžící mužského pohlaví, který nádherně zpíval - Štěpán Janek. Dost hodně mě překvapila dvojice sester Annie a Evellin. Při pohledu na ně jsem dostala hlad (zase jsem ošklivá). Jak se říká knihu nelze soudit podle obalu a tohle přesně platilo u nich. Jejich zpěv byl neskutečně krásný, moc hezky se poslouchaly. Poté přišla skupina jménem Wild Energy. Měla 11 členek a měly odrážet chlapeckou skupinu EXO. Všichni co tuto skupinu měli v oblibě začali vřískat a křičet. To bylo pro mě dost nepříjemný. Podle mě předvedly průměrný výkon a vůbec se mi nelíbila jejich vizáž. Nešel z nich žádný šarm ani kouzlo. Osobně se mi nelíbí dívky, které jsou oblečeny jako kluci a snaží se podle toho i chovat. Ale tato skupina byla jedna z těch co dostala nejvíce hlasů. Rozhodně bych nehlasovala pro skupinu jen kvůli tomu, že jsem fanouškem původního interpreta. Sice akce ubíhala celkem svižně. Nedokázala jsem vydržet do konce. Po těch 4 hodinách mě pěkně začal bolet zadek. 

V kategorii performance vyhrály: 
1) Six of a kind


2) Wild Energy

Nepůsobí na mě vůbec atraktivně ani ty písničky se mi nelíbily. Kdybych je asi potkala někde na ulici, asi bych si myslela, že je to parta závislá na návykových látkách. Takovým holkám se raději vyhýbám. Vím, že se snaží dostat do role té skupiny. Ale holky co si vyberou výstup jako klučicí skupina, se budou cítit vždy lépe ve volných kalhotách než v sukni.

3) Effe(x)tion


Tato skupina se mi líbila o kapánek více než Wild Energy. Když chceš vystupovat musíš podle toho i vypadat. S outfity bych souhlasila, ale na vlasy i makeup se vykašlaly. Kdyby se oblékly do národního kroje, tak by lépe ladily. Na to, že se snažily napodobit skupinu F(x) nic moc.

V kategorii zpěv vyhrály:
1) Min Jin
2) Annie & Evellin
3) Štěpán Janek 
Bohužel Min Jin vystupovala mezi posledními, její výstup jsem neviděla. Docela škoda, protože její výkon všichni chválili a to jí je pouze 14 let.

Jak bych to mohla shrnout? Tento ročník se mi tolik nelíbil. Minule byla atmosféra příjemnější. Možná kvůli programu a lidem. Na tomto ročníku mi chyběla ochutnávka korejských jídel a pochutin. Byla sranda, když jsem si minulý ročník nabrala tolik co jsem unesla a všechno bylo v ceně vstupného, který byl o 50 Kč levnější. Ani netuším, jestli ten švédský stůl nebyl pouze na tom přednáškovým dnu. Něco mi možná uniklo. Do kpopu už nejsem takový blázen jako předtím. Asi už se nedokážu vžít do role uječené fanynky. Po kpop contestu se konala ještě after party s názvem Asianstyle party. Kamarádka tam byla minulý rok a říkala, že jí to tam nebavilo. Koukat na plátno, na kterém se přehrávají kpop videoklipy a dívat se na shluk holek, jak se u toho rozplývají. Řídila jsem se její radou :D a zbytek dne jsem strávila nakupováním. To je vše. Omlouvám se pokud jsem v tomto článku někoho urazila, ale takto to cítím.

Video z Asianstyle party XDDDD

Credits to Czech hallyu wave

2 komentáře:

  1. Já jsem asi jediná, komu se ten tanec nelíbí :D Přijde mi to nedoladěné, jsem z toho rozpačitá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsi jediná :D..když to vidíš na živo je to o něco lepší :))

      Vymazat