photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

úterý 6. srpna 2013

Synthetic wig review


Ano to je paruka. Vypadá dost šíleně co? Jedná se o fashion paruku, je určená pro denní nošení, ale objevit se v tom na ulici. Lidé by se dlouze otáčeli. Ale mě se celkem líbí. Mám ji z Amazonu. Proč jsem si vůbec koupila paruku? Já ani sama nevím, prostě jsem to chtěla zkusit jaký je to pocit mít tak dlouhé na venek zdravě vypadající vlasy. Sami některé hvězdy paruky nosí a vypadají v nich dokonale. Přišlo mi zvláštní jak ty asijské celebrity mají tak urovnané vlasy a hlavně ofiny. Takový vlasy neexistují. Samozřejmě, že to jsou buďto příčesky nebo celá paruka. Také jsem si všimla, že v Kiku začali prodávat umělé ofiny jako čelenky. Dnes mnoho žen nosí clip in, tak proč ne celá paruka. Nebojte tuto paruku mám pro jednu událost, která brzy nastane a tím je ADVÍK (anime dance weekend). O tom si povíme v pozdějším článku. 

Pravé paruky z lidských vlasů stojí majlant, ale já tu svojí sehnala za 16 dollarů. Z této sumu bych neměla čekat žádný velký zázrak, ale já ho čekala. Prodejce měl totiž plno pozitivních komentářů, tak jsem se rozhodně jimi řídit. Tímto obrázkem popisoval své zboží. 


Na obrázku vypadá úplně jinak, než to co mi přišlo. Čekala jsem, že rozdíl v barvě bude, ale ta odlišnost je v celé paruce. Nechtěla jsem zas utratit spoustu peněz za něco, co stejně využiji jen párkrát. Za tu cenu jsem dostala to, co jí odpovídá. 
Abych to shrnula s parukou jsem celkem spokojená. Barva je přirozená, vlákna jemná, ale na paruce mi vadí, že není dostatečně natočená. Zkoušela jsem jí teda natočit žehličkou, ale netušila jsem, že to tím akorát pokazím. Pramen se místo natočení narovnal a místy vlákna nevydrželi teplotu a trošku se připálily. Já jsem šikulka. 
Takto pak vypadá, když zainvestujete více peněz do kvalitní paruky. Credits to SEESEE.










Žádné komentáře:

Okomentovat