photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

čtvrtek 1. srpna 2013

Viimon sakura circle lenses review


Nedávno jsem si objednala svůj 5. pár kosmetických čoček. Tentokrát jsem si vybrala více vyzývavější motiv. Značka Viimon vytvořila čočky s květem sakury uvnitř. Jsou k dispozici v pěti barvách (v modré, hnědé, růžové, zelené a fialové). Já jsem sáhla po těch růžových, protože se ke květu hodí nejvíce. Jelikož mám velice tmavou barvu očí. Čočky moc nevynikly. Vypadají spíše fialově. Květ sakury se v mých očích úplně ztrácí. I přesto jsem s čočkami spokojená. Mají průměr 15 mm a vydrží rok po otevření. 

V poslední době jsou barevné čočky velice oblíbené. A to jsme je před několika lety mohli vidět jen na hercích nebo na členech nějaké Gothic kapely. Předtím byly barevné circle čočky něco neznámého. Lidé nevěděli jak je objednat. Cena nebyla nejnižší. Hlavní otázka byla, jestli nezpůsobují poruchu očí. 

Nyní existuje tolik motivů, že si každý vybere to svoje a nikoho tím nezastrašuje. Poprvé jsem na kosmetické čočky narazila s kamarádkou na webu asi před pěti lety. V Asii (zejména v Jižní Koreji a Japonsku) byly čočky rozšířené snad ještě předtím než jsem začala chodit do školy. Asiaté používají čočky především ke zvětšení očí, aby se více přiblížili evropským rysům. Samozřejmě, že důležitou roli hraje i roztomilost. Některé čočky mají průměr i 21 mm, ale to už vážně vypadá na lidech děsivě. 

Nahoře Geo Magic Brown
Dole Viimon Sakura

Já osobně preferuji čočky vyrobené v J.Koreji, které by měly být bezpečné. Jak se říká na obalu může být Made in Korea, ale skutečnost může být jiná. Pozor jedná se pouze o kosmetické čočky nikoliv kontaktní, které vám předepíše oční lékař. Doporučená doba nošení je denně 8 hodin, což já většinou přesáhnu. Zatím jsem nezpozorovala žádné narušení očí. Circle lenses, které si objednáte ze zahraničních eshopů, jsou většinou na rok. Klasické barevné čočky, co obdržíte v optikách se mohou používat přibližně 3 měsíce a dáte za ně skoro stejnou částku. 

Jak jsem k nim přišla? Moje kamarádka Martinka D. se v nich jednou ukázala a já jsem od té doby nedokázala odolat. Čočky mi rozjasňují oči a já bych bez nich na žádnou mimořádnou akci nešla. Na normální nošení mám doma ještě jedny. Geo magic brown o průměru 14,2 mm, které hezky splývají s mojí barvou a málokdo pozná, že nějaké mám na sobě. 

Nahoře Viimon Sakura
Dole Geo Magic Brown
Kde tyto čočky vůbec sehnat? Pokud máte kreditní kartu a paypal žádný problém. Existuje spoustu online shopu. Známé jsou např: Pinky Paradise nebo Honey color atd..pokud paypal nemáte. Můžete si je objednat přes FB stránku Barbie Shop CZ. Cena se pohybuje okolo 500 Kč. Tyto Sakura Viimon jsem sehnala ze stránky PartyKingdom Contact Lens. Mají tam velice široký výběr, ale čočky z této stránky nejsou nejpohodlnější. Hůře se nosí a oči vysouší. Nedoporučuji pro lidi s citlivými oči. Nejspolehlivější stránkou je Pinky Paradise, sice menší výběr a vyšší ceny, ale čočky se dají bez problémů nosit od rána až do večera.


7 komentářů:

  1. Vypadají skvěle. Možná jsou malinko extravagantní, tobě to jde, já bych vypadala jako magor :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jaké bych si měla koupit čočky když mám modré oči?? :)) chci aby udělali něco takového jako u té první fotky očí....prosím poraďte!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máte modré oči, budete mít výhodu v tom, že vám čočky hezky vyniknou. Já mám tmavě hnědé oči, a proto se mi daná barva mění na tmavší odstín. Tyto jsou růžové, ale na mých očích jsou fialové. Měla jsem též fialové čočky, které se mi při nošení zbarvily do šeda. Určitě bych vám doporučovala čočky, které jsou barvově podobné vašemu oku. Nedoporučuji hnědou. Pro začátek bych doporučovala nějaké, které mají černé ohraničení a třeba modrou nebo zelenou výplň. Barevných variací je mnoho. Je jen na Vás jakou si zvolíte. Když jste modrooká můžete zkombinovat cokoliv, co se Vám bude líbit. Ale pokud s čočkami nemáte ještě zkušenost, šla bych spíše do něčeho co není tolik výrazné. A pak začít experimentovat. Ikdyž každé čočky vám rozzáří pohled :)

      Vymazat
    2. Kde jste objednávaly??:))
      Chtěla bych si právě objednat růžové ..co máte vy, ale nevím kde a jak...

      Vymazat
    3. Myslíte, že na modrých očích budou dobře vypadat růžové?:)

      Vymazat
    4. Nechci Vám radit špatně :D..u každých barevných čoček je výřez pro oční panenku. Což je celkem nepraktický, protože pak jde vidět kus Vaší barvy očí. Jak mám tmavý oči, tak to nejde s tou růžovou moc vidět, ale na modrých očí by to asi bylo víc viditelné. Hezké by pro vás byla šedé čočky. Pokud máte paypal, tak můžete objednávat přes zahraniční stránky. Já tyto objednávala tady..
      http://www.contactlensdropshipping.com..značka Viimon Sakura. Pokud paypal nemáte, napište této slečně Truong Nga Linh alias Barbie shop..má největší internetový obchod s čočkami na facebooku v ČR. https://www.facebook.com/barbieshopcz/photos_albums...tyhle růžové tam prodává též :)) a můžete se jí zeptat na radu. Jop a koukněte též na průměr čoček, já nosím max 15mm..ve větších by mi asi nešlo vidět bělmo :D

      Vymazat
    5. Jak dlouho na ne cekam??:)

      Vymazat