photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

pátek 27. září 2013

My new ladies

Je tu babí léto, ale podzim už klepe na dveře. Řeknu vám, že čekat k večeru na autobus 20 minut, není žádné potěšení. Chci se vidět v zimě :D. To ze mě bude rampouch. No na ten podzim jsem se dívala po nějakých boots a už předtím mi padly do oka tyhle od korejské značky ShoesOne. Jsou druhé, které jsem si od nich objednala. A musím říct, že jsem na 100% spokojená. Mají tam další originální kousky, tak se určitě mrkněte. Rozhodovala jsem se, zda-li zvolit poslání přes EMS nebo ekonomickou leteckou přepravu . Sice EMS je nejrychlejší a bezpečný (drahý) způsob doručení, avšak nemám zájem, aby týden nebo i více trčel na pražské celnici, kde mi budou účtovat za clo. Prostě EMS nemám v lásce, to si raději nějaký ten týden počkám. Boty mi dorazily za necelý 2 týdny. Super, můžu si je jen vynachválit. Jsou celkem pohodlné. Uvidíme, po několika hodinách chůze na kostkovém chodníku se na mně určitě podepíše. Brzy je uvidíte i s nějakým lookem :).






6 komentářů:

  1. moc pěkné :3 btw miluju když prodejci k věci přidají nějaký malý dáreček - takhle mám doma například čínskou bankovku nebo americké bonbony :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jj taky se mi to líbí akorát mě by asi ty bonbóny nevydržely :D hned po vyfocení letěly do pusy :D ale ta bankovka je zajímavá :)

      Vymazat
  2. Tak ty jsou vážně nádherné! ta kombinace barev :3 aww

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, samotně mám ráda jen tu hnědou...ale tohle je výborná kombinace :))

      Vymazat
  3. Ty boty jsou opravdu přepychové, nemohu z nich spustit oči. *.*
    Jsem moc ráda, že jsi s botkami spokojená a že se zdají být i pohodlné. :)
    Taky je fajn, že ti dorazily v rozumném čase a nebyly s tím žádné problémy.

    A ty bonbóny jsou opravdu milým dárkem, mě vždycky potěší, když prodejce přidá nějakou drobnost jako poděkování za nákup. :)

    OdpovědětVymazat