photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

sobota 7. prosince 2013

Pantskirt in winter

To byl zase týden. Jednou bylo počasí opravdu krásné, ale moc dlouho to nevydrželo a já jsem se zas klepala zimou na zastávce. Povím vám, že v téhle zimě auto opravdu pomůže. Tedy pokud nebydlíte někde kde vám to jezdí každou minutou. Kdyby mi ho nedávno neukradli, tak bych si stále jezdila jako královna. Holt svět je zlý. Když mluvíme o autech po shlédnutí filmu Transformers jsem si je opravdu zamilovala :D. Navíc Megan Fox je překrásná žena a ve třetím dílu mi opravdu scházela. No to jsem zase odbočila. Nyní k k mému looku. Nechci být stereotypní a v zimě nosit jenom kalhoty. Proto jsem si tentokrát zvolila mé oblíbené pantskirt. Jsou to vlastně šortky, které zepředu vypadají jako sukně. Mám je již dva roky a jejich objednání mi dalo též zabrat. Hodí se pěkně i do zimy. Musím uznat, že mě tento outfit omlazuje. Sakra :D 





Trochu do ducha Vánoc.


Boots, sweater - OOdji, panskirt - G-market, Belt, Tights - ???

U nás se pantskirt ještě nějak moc nerozšířily. Až na tyhle, které snad má skoro každá holka. Prodávají je ve všech možných obchodech jako je Zara, Pimkie, Pull & Bear atd..

4 komentáře:

  1. U nás tenhle týden byla taky pěkná zima. ><
    Jinak doufám, že na té zastávce opravdu tak moc netrpíš, když čekáš na vlak/bus. :/
    A kde jsi viděla Transformers? V televizi? :D
    Ty sukňové šortky ti moc sluší, mají opravdu pěknou barvu a skvěle se doplňují s tím svetříkem. :)
    Jinak v Japonsku tyhle pantskirt jsou taky hodně rozšířené. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No většinou se snažím někde ukrýt. Dobré jsou ty nádražní čekárny, ale tam často potkávám takové blázny, se kterými se nedá ani ta místnost sdílet. Jop Transformers mě nikdy nějak neoslovili, a proto jsem je doposud neviděla. Nějaký měnící se auta do robotů, to mi přišlo směšný a klukovský. Ale pak to dávali na Nově a já jsem ani nestačila mrkat. Krásný, mám zkouknuté všechny 3 díly, ale ten třetí byl o dost slabší. Možná tím, že tam nehrála Megan :D. Na 4 díl bych ráda zašla do kina :) no právě v Japonsku i v Koreji máš neuvěřitelné množství..a tady to lidem nic moc neříká :D

      Vymazat
  2. Jéé, sukně je krásná, tenhle styl já můžu :) Docela koketuju s nápadem kupit si nějakou teplou sukni na zimu :D


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že se líbí :) určitě si nějakou pořiď :) sukně v zimě nejsou vůbec špatné :)

      Vymazat