photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

neděle 13. dubna 2014

New Lipsticks update

Zdravím vás všechny, dnes vám přináším nějaké to review rtěnek. Stává se ze mě rtěnkový maniak. Kdysi jsem si na rty nanášela jen balzám. Různé lesky/ rtěnky mě moc nepřitahovaly. Ale za poslední rok jsem rtěnky přestala přehlížet. Dokáží podtrhnout každý look.


Makeup tutoriály ukazovaly samé tmavé rtěnky. Říkám si, že nejsou vůbec špatnou volbou. Přes zimu jsem hledala rtěnky upírského až gothického nádechu. Pokud vás takovéto rtěnky též zaujaly, tak po nich v běžných drogeriích nepátrejte. Zkoušela jsem snad všechny odstíny tmavě růžové/červené, ale nebyly přesně to, co jsem hledala. Už jsem si chtěla objednat rtěnku od Sleeku, kterou zmiňovala Petra Lovely Hair v jednom ze svých videích. Pak jsem se rozhodla zajít do parfumerie Marionnaud. K mému překvapení jsem tam objevila rtěnku od Bourjoirs. Ihned jsem po ní čapla. Marionnaud nemám v lásce, protože když už se tam jednou rozhodnete zajít, prodavačky vás propichují očima. Není divu, že tam mají prázdno.

Nyní k samotné recenzi. Zima skončila a je čas pro živější odstíny. Důkazem jsou tyto dvě krasavice. Tu třetí jsem dostala od kamarádky z dovolené v Singapuru. 

Vzhled odstínů nanesené na kůži.

Nesení na rty

Sephora - Rouge Shine N15
Rtěnka v sobě nosí třpyt. Nahrazuje roli lesku. Jemná a decentní barva. Štiplavá vůně, mýdlová chuť. Nedoporučuji olizovat rty. Minimální výdrž.
Hodnocení: 2/5

Sephora - Maniac Mat Long N23
Matná textura, vysoká pigmentace, zářívá barva. Matné rtěnky moc nemusím kvůli mým suchým rtům, ale tato mi celkem vyhovuje. Příjemná vůně po jahodách, na rozdíl od Rouge Shine se při pozření neudělá špatně. Vydrží zhruba 3 hodiny bez úpravy.
Hodnocení: 3/5

Bourjois - Rouge Edition - Brun Cosmopolitain 16
Krémová textura, vysoká pigmentace. Krásně se nanáší, netřeba vrstvit. Hydratuje a dodává rtům pěkný lesk. Pro lepší výdrž je dobré si rty obtisknout na kus kapesníku. Poté vydrží těch slibovaných 6 hodin. Nekvalitní plastové balení.
Hodnocení: 4/5

STYLENANDA 3 Concept Eyes - Fatal #605
Jedna z dalších korejských kosmetických značek, oproti jiným značkám se tato hůř shání. Porovnáním s Etude House cenově vyšší. Matná textura, vysoká pigmentace. Výdrž střední, pít se s ní dá bez problému, aniž by dělala výrazné obtisky na skleničce. Široká škála odstínů. Hezké provedení obalu. Vysušuje rty.
Hodnocení: 4/5

To je pro dnešek vše, brzy se k vám vrátím s outfitovým článkem. :)

2 komentáře: