photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

pátek 18. července 2014

Sometimes you can't make it on your own

Někdy se opravdu snažíte docílit svého a držíte se zuby nehty. Nervy vám skáčou vysoko nahoru, ale i přesto není po vašem. Já jsem živým důkazem. Nejsem dítě, mohu se rozhodovat sama za sebe, avšak je tu stále vyšší moc, která rozhoduje za mě. Kdy už konečně budu moct konat podle vlastního uvážení? Vím, že má učiněná rozhodnutí budou správná. Nicméně někteří jsou vůči mně stále skeptičtí. Toto léto je pro je zvláštním obdobím. Zažívám doslova ubíjení v mém nitru. Napomáhá tomu i můj zdravotní stav. Imunita asi zjevně přestala dávno fungovat. Nebudeme si tím kazit léto - období dovolených a odpočinků. 
Úžívejte krásného počasí a úsměv :))





4 komentáře:

  1. Harunko na tý první fotce vypadáš úžasně :O :D v šatičkách ti to fakt moc sluší :D :D měla bys je nosit častěji ;) :D ... zdravý ... no neříkej mi, že si stále nemocná .... hmmmm zkus pít Actimel nebo tak něco :D na zlepšení imunity :) .... jo a jinak hoho už se těšíš na zejtřek :D :D doufám, že narozky parádně oslavíš :D .... joooo a chtěla bych se s tebou přes týden sejít :* :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kondy :)) kéžby by to ten actimel vyřešil :)

      Vymazat
  2. Tenhle outfit je překrásně elegantní, moc ti sluší :)
    Přeju hodně (psychického) klidu, aby se ti dalo zdraví do pořádku a mohla sis naplno užívat léta :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tvoje milá slova :), někdy to zdraví holt nepřeje, ale já se přes to nějak probojuju ;)

      Vymazat