photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

neděle 9. listopadu 2014

Halloween makeuplook

Zdravím,
Halloween máme sice už nějaký ten týden za sebou a všichni se už pomalu chystají na Vánoce, ale přeci vám dodatčně chci ukázat můj halloweenský makeup look. Tento rok jsem to nepojala ve velkém jelikož, když nejste doma dělá se vše hůř. 


Máte nápad na kostým, ale pak si uvědomíte, že nemáte víc jak polovinu věcí, které ke zhotovení potřebujete. Minulý rok jsem shlédla snímek Great Gatsby s Leonardem DiCapriem. Film mě nejen zaujal svým příběhem, ale také svými kostýmy a vizuálními efekty. 

Chybělo mi latexové lepidlo. Přeci je Halloween a ten má být strašidelný. Neměla jsem šaty, pírka ani ozdobné náhrdelníky a řetízky, které byly pro 20. léta typické. Pokusila jsem se vytvořit alespoň ten makeup. Ta červená patlanila byl pokus o zohyzděnou ránu. Jak jsem v Dortmundu nová, tak stále nevím kde co koupit, a jediné co mě napadalo, byl internet. Zatím si netroufnu na Erasmu něco objednávat, bála bych se, že by mi to nepřišlo. Navíc nevím jak je to v Německu se clem a daněmi.



Na tu červenou ránu jsem použila voskovky na obličej, které jsem koupila v DM. Bohužel, jejich pigmentace byla nic moc. Proto jsem tam začala házet moje rudé rtěnky a lip creamy. Efektivně obstály lépe. Na oční víčka jsem zvolila tělové až tmavě fialové stíny. Nasadila jsem barevné čočky a umělé řasy, které jsem také sháněla na poslední chvíli. Doma jsem je musela trochu přešmiknout, protože se mi nelíbil jejich tvar. Na hlavu paruku, kterou jsem si přes léto objednala na Advík. Masku na maškarní jsem sehnala v Itálii jako suvenýr. Na závěr jsem na nehty aplikovala tmavě vínový lak od Maybellinu. Problém jsem měla s obočím, který jsem musela několikrát přebarvovat stínem, aby ladil s barvou paruky. Takto vypadá finální look.








Tvrdíte, že to není dost strašidelný? A co toto? Co všechno dokážou udělat vlasy. :D

Na závěr něco sladkého, abych byla ještě odpudivější. :D Omlouvám se fanouškům, ale vůně není nějak výjimečná. Vzoreček jsem dostala v Douglas.


Samozřejmě, tímto můj Halloween nekončí, je tady další šťastná/nešťastná příhoda/událost, kterou s vámi chci sdílet. Snad jste tento americký svátek přežili v pořádku a užili jste si ho. Zatím se mějte krásně a uvidíme se v dalším příspěvku. ;)

7 komentářů: