photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

čtvrtek 28. května 2015

Cosmetics New In Review

Krásné dopoledne, 
dnes jsem si připravila pár recenzí na kosmetické produkty, které se mi již od doby Vánoc naskladnily. Není to žádná valná hromada, ale určitě stojí za zmínění. 

Lorac Pro Palette 2
Ihned se stala mým miláčkem. Padla mi okamžitě do oka, když Petra Lovely Hair recenzovala její první verzi. Osobně si myslím, že Naked paletek od Urban Decay je všude plno. Rozhodla jsem se tedy investovat raději do ní. Problém byla její dostupnost, jelikož se v ČR nedá sehnat. Jediná možnost byl americký Amazon. Spočítala jsem si daně a poštovné. Poté jsem ji zařadila do svého wishlistu (možná později). Velké překvapení bylo, když jsem ji nalezla pod stromečkem. Objednávat do Německa se vyplatí více.  



Paleta obsahuje 8 matných a 8 třpytivých odstínů. Líbí se mi její rovnoměrný obsah, jelikož ve většině případů třpytivé odstíny převažují. Paleta přišla i s primerem, se kterým stíny na víčku vydrží po celý den. Je klasická se zrcátkem a uzavírá se pomocí magnetu. Na dotek matný povrch. Na rozdíl od svého předchůdce Lorac 1 je tato paletka více do studenějších odstínů. 
Gramáž: 8,8g
$42 + daně + poštovné
Hodnocení: 5/5 
Stíny nepráší, jsou skvěle pigmentované a máslovité, dobře se blendí. TOP TOP TOP
Menším mínusem je její dostupnost a cena, ale stále je výhodnější než-li Naked Paleta. Článek s líčením očekávejte brzy.

Innisfree Long Wear Cushion SPF50+/PA+++
Jihokorejský Cushion se v posledních 2 letech stal velkým globálním beauty trendem. Produkují ho kosmetické značky jako jsou Missha, Etude House, LANEIGE, IOPE, Elisha Coy atd. Postupně se tento BB cream v houbičce dostává i na západ. Firmy LANCOME nebo KIKO mají již také svůj Cushion. 


Rozhodla jsem se tento zázračný vynález také vyzkoušet a vybrala si cushion střední třídy. Zaujaly mě totiž její 2 verze. Jedna určená pro suchou pleť, která potřebuje hydrataci a zdravý lesklý vzhled. Ideální pro zimní období. Já osobně jsem nikdy nebyla fanouškem glow pleti, proto byla long wear verze jasnou volbou. V horkém počasí redukuje maz a chrání silně před UV zářením. 

#23 True Beige 15g
$23 +/-
Na léto jsem si raději vybrala ten nejtmavší odstín. Balení je klasické jako u pudřenek s houbičkovým aplikátorem. Nanášení na obličej jsem se musela chvíli učit, jelikož postup není jako u štětce. Aplikátor vtlačíte do produktu a naberete jej. Poté krém postupně vklepáváte na povrch pleti. Žádné roztírání nýbrž jemné klep klep klep.


Hodnocení: 3/5
Plusy: Dobrá výdrž i při náročném cvičení. Houbička se dobře umývá a rychle schne. Kompaktní balení, skvělé na cestování. Matný finish. Vyměnitelná náplň. 
Mínusy: Horší aplikace. Nízké krytí. Krém se usazuje na krajích, kam se aplikátor špatně dostává. Pro suchou pleť nedoporučuji.

Spousta mazání medu kolem pusy, ale já úplně nadšená z tohoto produktu nejsem. Bohužel, holt jsem si možná vybrala špatný Cushion. Jinak první dojem mě moc nenadchl.

Makeup Forever HD Foundation 
V neposlední řadě tu mám high definition foundation od Makeup Forever, který je též velmi pozitivně recenzovaný. Proč HD? Měl by dodávat neviditelný a bezchybný vzhled i kamerou nezachytitelný. Určený pro všechny typy pleti. Redukuje maz.


Odstín #115 Ivory 30ml
Já hloupá jsem se neřídila paní v Sephoře a vybrala si až moc světlý odstín. No co, tak ze mě bude Gejša. (smích)

Hodnocení: 1,5/5
Plusy: Dobré krytí, pumpičkový aplikátor, tekutá konzistence.
Mínusy: Tento produkt má být vhodný pro všechny typy pleti, ale není. Makeup mi ještě více zvýrazňuje suché partie a to mám smíšenou pleť. Zalézá do vrásek. Pleť vypadá unaveně a bez péče. Makeup kombinuji s primerem a i přesto pleť nevypadá vůbec uhlazeně. Za velké peníze málo hitparády. Zde je důkaz toho, že co je drahý nemusí být vždy dobrý. Bez SPF

Podívejte se pozorně na čelo. Je více vysušenější než před aplikací. 

Test krytí
Jediný bod ve kterém Makeup Forever obstál.

No z produktů moc nadšená nejsem, ale aspoň mohu svůj názor poslat dál. Možná máte jiné zkušenosti.
PS: Od té doby co americký dolar zvýšil svoji hodnotu, se momentálně vůbec nevyplatí nakupovat online. Vůči koruně všechno zdražilo a tím i převod. Ještě před rokem byl dolar necelých 19kč. Nyní dobíhá euro. Proto jsem své internetové nákupy dost omezila. Evropská ekonomika v tom pěkně plave. 

2 komentáře:

  1. LORAC pro je moje vysněná paletka, chtěla bych obě <3 A MUFE makeup plánuju taky vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mohu Lorac jen doporučit, já původně chtěla její limitovanou edici s 36 odstíny, ale ta byla vyprodaná ještě před Vánoci :D. Vyzkoušej možná ti bude více vyhovovat než-li mně.

      Vymazat