photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

pátek 11. prosince 2015

Try to make this city more SHINee

Zdravím vás,
jakpak si užíváte předvánoční atmosféru? Už vás pohltila nákupní horečka? Já osobně pokládám advent za nejromantičtější období v roce. Světýlka, vůně a ta pohoda (v určitém slova smyslu). Vánoce jsou sice hrozný kýč, ale právě proto mi přijdou tolik kouzelné. S dárky to moc neřeším, myslím, že pravému příteli stačí jen maličkost např. nějaké to přání. Hlavní je, že jste si vzpomněli. Já si ani nestačím uvědomovat, že do Vánoc zbývá nějaký týden. V hlavě mi jen kolují povinnosti a horda učení do školy. Proč zápočty musejí začínat už před Vánoci, kdy už se člověk přestává pomalu soustředit? Začíná mi chybět německý UNI systém, kdy zkouškové bere na obrátky teprve v únoru. Nebudu už brečet a věčně si stěžovat. Špatné dny pomaličku ustupují a já se znovu vracím ke svému starému já. Nechci se stát šedou myší, když už v okolí je nejméně 50 odstínů šedi. (smích) Přinést do města trochu barvy. Umět se usmát i v deštivý den. 




Follow follow me :D





2 komentáře: