photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

středa 20. července 2016

Fashion trends inspired by Vietnamese custume

Zdravím vás milí čtenáři. Jak se máte? Doufám, že dobře. Prázdniny jsou v plném proudu, snad si je užíváte plnými doušky. Já raději nebudu nic slibovat, jelikož moje aktivita je tak či tak mizerná. Dost řečí a honem k tématu.

Dnes bych chtěla nastínit topic o momentálních modních trendech, a to dlouhé blůze/šatech/tričku každopádně existuje mnoho variant (stále nevím jak tomu v módní branži říkají), který je od pasu dolů na bočních stranách rozdělený. Hned mi trklo do očí, že mi je tento střih něčím povědomý. 

Ano tento modní kousek je totožný s vietnamským národním krojem áo dài - znakem krásy a nevinnosti vietnamské ženy. Na rozdíl od moravského lidového kroje je tento běžně nositelný. Stal se formálním kouskem oděvu. Běžná róba pro učitelský sbor, studentky (áo dài bílé barvy), letušky, plesy, svatby nebo též pro média. Áo dài bývá často ušitý na míru, jelikož je nutné, aby perfektně seděl na vaši postavu. K šití se používají látky jako je shiffon, satén nebo hedvábí. Je dokonale přizpůsobený na tropické počasí, takže se nemusíte bát, že by vám v něm bylo nepříjemně. Je to kousek, který by neměl chybět v šatníku každé Vietnamky. Cenově se odhaduje na 800 až 10 tisíc kč. Samozřejmě ty dražší kousky se rovnají večerním/svatebním šatům určené pro mimořádné události. 
Více o áo dài se dozvíte v budoucích článcích. 


Ta podoba tam jde vidět. Vlevo klasický bílý áo dài x vpravo letošní trend módního topu. Tento trend se rozjížděl již minulé léto a tento rok nabral plných obrátek. V obchodech najdete plno druhů až se mi to zprotivilo. Já jsem si tento kousek též minulý rok odnesla, ale bohužel mi počasí nepřálo top zůstal půl roku ve skříni ještě s visačkou. 

Teplo konečně přišlo do Čech a já jej mohla plně využít. Zde máte i moji variantu outfitu. Pro dnešek to bude všechno, doufám, že jsem věci dobře vysvětlila. To abychom věděli odkud vítr vane. Mějte se krásně :)





Žádné komentáře:

Okomentovat