photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

pondělí 20. března 2017

Kyliecosmetics.com recenze + swatch

Zdravím 
dnes bych se s vámi chtěla podělit o zkušenost s objednávkou z amerického eshopu Kyliecosmetics.com. Všichni víme, že objednávat z USA bývá v jisté míře problematické. Hlavně když se jedná o zboží vyšší hodnoty. Já osobně jsem zvyklá objednávat z Asie, kde vám prodejci vyjdou vstříc a neudají na balík přesnou cenu nákupu. Vaše objednávka se poté vyhne proclení. Hranice 22 je posazena dost nízko. Za tuto částku se nedá pořádně nic pořídit.


Jdu hned k věci. Když Kylie otevírala svůj eshop. Snažila jsem se tomu nevěnovat pozornost. Mánie okolo kylie rtěnek se zvyšovala a já se tomu nedokázala dále bránit. Nejdříve jsem sledovala jen různé recenze a swatche na youtube. Setkala jsem se s různými názory, někdo říkal rozhodně ano, někdo absolutně ne. Neuvažovala jsem, že bych si jí pořizovala. 

Nakonec jsem se nechala vyhecovat. Eshop zavedl poštovné zdarma pro objednávky od 60$ zdarma. Objednávat lip kit za 29$  + 15$ poštovné + 21% dph z celkové ceny je dost zabíjácký. Nastává problém, kdyby si člověk chtěl koupit 2 lip kity, cena by byla na 58$. Tím pádem nemáte právo na poštovné zdarma. Člověk stěží má na jednu rtěnku natož na 2 a na 3 už vůbec nemluvě.


Dostala jsem nápad. Udělat společnou objednávku. Jen tak to vyjde nejvýhodněji. Uvědomila jsem si, že proclení se balík nevyhne. Takže jsem to propočítala a zeptala se přátel, jestli by neměli zájem. Samozřejmě ne všichni se hlásili. Pořád se jedná o drahou záležitost. Nakonec se menší skupina shromáždila. Před objednávkou došlo k dalšímu zádrhelu. 

"Od 1. 5. 2016 dochází ke změně výpočtu celní hodnoty. Dle Nařízení komise (EU) 2015/2447 čl. 138 odst. 3 se v případě zásilek označených na přiložených dokladech jako „free shipping, „free postage“ poštovné musí započítat do celní hodnoty."

Další rána ze strany české pošty. Nevěděla jsem kolik si budou účtovat za poštovné, když na balíku bude označení free shipping. Znovu jsem kontaktovala kamarádky, že cena, kterou mi zaslaly, nebude konečná. Nakonec jsme se rozhodli to risknout a já vytvořila objednávku. Po objednání jsem kontaktovala zákaznický centrum eshopu s prosbou. Jestlipak by nemohli v kolonce poštovné napsat shipping included. To jediné by ČP uznala. 




Odepsali: "Celní předpisy v USA jsou nuceni udat na přední straně obalu přesnou hodnotu produktu. Celní poplatky při vyzvednutí balíku jsou regulovány vaší zemí a už nesouvisí s Kylie Cosmetics."
Dělají jako bych nečetla jejich FAQS. Přesně řečeno odpověděli úplně na něco jiného než jsem se ptala. Jako kdyby odpověď byla automaticky vygenerovaná.

Doba expedice
Balíček připravovali 7 dní než ho odeslali. Za dalších 7 dní vycestoval z USA do ČR. Po 14 dnech od objednání jsem začala být dost nervózní a našla jsem si recenze. Byly především negativní. Kupující si stěžovali na zákaznický servis stránek. Byl tu případ zahraniční zákaznice z UK, která balík po měsíci neobdržela. Kylie Cosmetics se jejím problémem nezabýval. Nezasílají náhradu a negarantují vrácení peněz. Kupující odkazovali na zásilkovou službu USPS, která s tím taky nedokázala nic udělat. Protože když se balík jednou odešle z území USA, nedá se najít v jejich hledáčku. Platí pro ekonomické zásilky. (Jiná možnost odeslání na eshopu není.)
Začala jsem propadat panice. Balík se od odeslání z Chicaga, nedal nalézt. Na track and trace ČP číslo zásilky neexistovalo. V tomto případě je vám daný tracking number úplně k ničemu. Po dalších 13 dnech kdy moje trpělivost už přetékala mi přišel mail od ČP. Přijali můj balíček ze zahraničí a byl připraven k celnímu řízení. Ptali se, jestli si chci zásilku vyzvednout osobně nebo předat poště plnou moc. Balík se mi dostal do rukou přesně za 29 dní. Téměř za měsíc.



Odbavení zásilky
Rozhodla jsem se pro osobní vyzvednutí na celní poště v Praze. Slyšela jsem, že odbavení trvá dlouho. Cca na hodinu. Co musíte mít sebou? Výpis z účtu nebo paypalu, printscreeny objednávky, kde je upřesněn popis zboží a doklad totožnosti. Na poště vás posílají k jedné přepážce ke druhé. Nejdřív předáte celníkovi informace o zásilce. V papírech bylo poštovné jako free. Celník se mě ptal na cenu poštovného. Řekla jsem, že nevím. Platili to oni, ale podotkla jsem, že to posílali obyčejně. Balík spadal do kategorie 250-500g. Naštěstí se řídil cenám ČP a ne těm amerických standardům.
Čistá cena za rtěnky: 92$  = cca 2400kč + 159kč připočtené poštovné. Výpočet 21% DPH z celkové ceny činilo 530kč. Poté jsem musela zaplatit 99kč poplatek poště za odvedenou službu.
Dohromady 3000kč za 2 Lipkity (1ks 950kč) a 2 single rtěnky (1ks 570kč). Bylo po ránu a málo lidí. Z pošty jsem vyšla po půl hodině. Přijde mi dost ne fér, že vám přičtou k výpočtu DPH i poštovné, které jste neplatili. Nákup z USA se tím nevyplácí. Co se dá dělat, chtějí prostě omezit dovoz ze zahraničí.


Unboxing

Tipy:
  • Složte se na společnou objednávku. → Poštovné zdarma. Celní poplatek 99kč si mezi sebou rozdělte. My byly 4, tím pádem každá platila 25kč. Pozor na hranici 150€
  • Sledujte kurzy dolaru. Dotyčný, který má u své banky nejvýhodnější kurzy. Ať objedná. Já jsem objednala, v ten moment kdy dolar klesl o 1%. Ušetřila se tím rezerva a kamarádky nemuseli nic navíc doplácet.
  • Jeďte si balík vyzvednout osobně, pokud to nemáte daleko nebo vás doprava tolik nestojí. Plus máte přehled za co platíte. Za zastoupení ČP a vypuštění zásilky do volného oběhu je účtováno cca 200kč. Navíc si počkáte další týden, než balík uvidíte.


Stojí tato paráda za to? 
Za mě ano. Konturovací tužka je hezky krémová, měkká a pigmentovaná. Dobře se s ní kreslí. Snižuje vysoušení rtů. Rtěnka je pigmentovaná už jen s jednou vrstvou, tučná a krémová textura. Po momentě zmatní. Drží jako přibitá. Neoptiskává se. I po mastném jídle a pití. Barva stále pěkně vypadá a nemusíte nanášet znovu. Samozřejmě soudím podle naneseného komba. Kdyby byla rtěnka samotná, její výdrž by možná nebyla tak dlouhotrvající 6-8h. Voní jako vanilkový cupcake. Pěkný skleněný obal.
Mám pořízený odstín Candy K. Barva co je nositelná ke každé příležitosti. Teplý narůžovělý nude odstín, který by lichotil všem barvám pleti.


Mínusy:
  • Na první pohled vypadá tužka jako na vysunovací mechanismus. Jenže se ořezává.
  • Vysušuje. 
  • Samotná rtěnka bez konturky méně vydrží.
  • Víčko bylo při prvním otevírání povolený.  Že by jí někdo už otevřel?
Velká nevýhoda je, že si rtěnky nemůžete vyzkoušet. Ikdyž sledujete swatche na lidech s podobným odstínem pleti, rtěnka k vám nakonec vůbec nemusí dobře pasovat. Což je velký risk pro něco tak drahého.

#Candy K - konturovací tužka a tekutá rtěnka

Konturovací tužka
Konturovací tužka + rtěnka

Koupila bych znovu? Ano koupila. Akorát mi vadí, že zákaznický servis nefunguje, jak bych si přála. Plus ty komplikace při vyzvedávání, jsou k vzteku. Trpělivost je na místě. Doporučuji, si rtěnku nechat poslat jako dárek od známých žijících v USA, pokud máte možnost. Vyplatí se nejvíc. Nebo je tu i jiná možnost, koupit od třetí strany, ale většinou se platí velká přirážka, ale nemusíte se stresovat poštou. Jen si dávat pozor na faky.

#Posie K

#22
#Ginger

Hodnocení lip kitu: 4/5
Hodnocení eshopu: 2/5
Kdyby nebylo pošty mohli bychom říci, že kylie rtěnky spadají do cenové kategorie kosmetiky MAC. Což v podstatě jde, když si chcete připlatit za lepší třídu.

Pozn.: Update Kyliecosmetics zrušilo poštovné zdarma pro internacionální objednávky. Poštovné činí necelých 15$ nehledě na množství! Netuší se, kdy ho obnoví nebo jestli je to napořád. Každopádně jsou zahraniční uživatelé moc zklamaní a rozhodně si dvakrát rozmyslí, zda-li koupit nebo ne. Zrovna když vyšla nová řada Velvet Lipkitů, rozjasňovačů a tvářenek. 

Žádné komentáře:

Okomentovat