photo hlava1.jpg photo Hlava2.jpg photo Hlava3.jpg photo Hlava4.jpg photo Hlava5.jpg

neděle 3. září 2017

Autentický Vietnam 1

Zdravím všechny,

o prázdninách jsem se vydala zpátky do své rodné země a tentokrát jsem se rozhodla, že svůj pobyt zdokumentuji. Vznikl z toho tento VLOG. Samozřejmě tím nechci nikoho pošpinit ani vrhat špatný stín na Vietnam. Jen vám chci ukázat, jaký život ve Vietnamu skutečně je. Je sice pravda, že jsem toho ve videu napovídala hrozně moc, ale jsou to upřímná slova. V mém hlasu jde slyšet i negativita, ale snad pochopíte, že to pro mě na venkově bylo náročnější. Má rodina je mi nadevše. Hlavně můj dědeček, který tu mezi námi nebude navždy. Doufám, že se vám video bude líbit. Zabralo hodně času (smích). Jestli vás video zaujalo, určitě zůstaňte na drátě, protože se blíží vydání další části. Tentokrát se vydám do hlavního města Hanoi.



Žádné komentáře:

Okomentovat